Monday 8 September 2014

Set Sakit Sendi Shaklee


Sila hubungi saya dengan sms/wsap ke no 018-9157360 atau email asiah.samad76@gmail.com ataupun fb cahayaasiah samad jika ada sebarang keraguan dan persoalan.


Bismillahiruhmaniruhim....

Assalamualaikum......






Bagaimana Produk Shaklee Dapat Membantu Pesakit Sendi?

Ostemetrik

Ostemetrik boleh bertindak dalam menyelesaikan masalah pesakit sendi antaranya ialah :-
  • Dapat menguatkan tulang - di mana ia dapat menguatkan kuku,kerangka,gigi,sistem saraf,tulang retak,osteomalacia,kuku rapuh,eczema,kekejagan,gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.
  • Dapat memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas - Dengan pengambilan sebelum tidur akan dapat memperbaiki kebas-kebas,kekejangan,sakit sendi dan artritis.Pengambilan disarankan 600mg sehari.
  • Dapat meringankan stress - Dapat mengimbangi tekanan darah,memelihara jantung,sakit kepala,mood swing dan gementar.
  • Dapat memperbaiki malalah haid - Dengan pengambilan 1,000mg kalsium dan magnesium secara serentak dapat meringankan sakit sewaktu kedatangan haid dan juga dapat membantu membuang air kecil.
  • Dapat pengalkalian tubuh - Kalsium merupakan mineral alkalin.Ianya dapat memastikan imbangan pH tubuh.Ia juga dapat menghalang berlakunya kegemukkan di usia tua.Kalsium dapat membantu sel dalam menyerap nutrient dan merangsang detoksifikasi.
  • Dapat meningkatkan penyerapan dan fosforus - ia dinamakan sebagai Vitamin D kerana mampu merawat penyakit rickets.Ianya dapat meninggikan ketumpatan tulang,menguatkan kerangka dan memperbaiki penyakit periodontal.Mereka yang perlu mengambil Vitamin D ialah orang yang kurang terdedah kepada cahaya matahari,Individu yang umur melebihi 55 tahun,wanita hamil dan kanak-kanak.
  • Dapat menggalakkan komposisi tulang dan rawan - Magnesium merupakan ion positif no.2 yang terpenting dalam tubuh badan kita.Ianya dapat membanti sistem saraf,mengaktifkan enzim tubuh untukmenghasilkan tenaga,pengecutan saraf dan otot.
  • Dapat memelihara metabolisma - Dengan adanya zinc,boron,manganes dan kuprum dapat memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot.Dapat menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang,rawan dan menghalang artritis. 

Advance Joint Health Complex(AJH)

Ianya mengandungi  ekstrak Boswellia yang teleh terbukti dapat meningkatkan keselesaan sendi dalam jangkamasa seawal 5 hari.Selain itu, ia juga mengandungi glukosamin,Vitamin C,Zink,Kuprum dan mangganes.

Malahan ianya tidak mengandungi kondroitin iaitu bahan yang dapat menghalang penyerapan glukosamin.Ia 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian selain itu, ia tidak langsung mengandungi sumber haiwan.


Kelebihan AJH
  • Merawat sakit sendi atau lutut
  • Menyokong kesihatan sendi berpanjangan
  • Membantu keselasaan sendi dan pergerakan
  • Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan
  • Berfungsi sebagai anti radang semulajadi
  • Membekalkan sokongan nutrient untuk kolagen dan komponen tisu,penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi





Harga Set Sendi

Ostematrix                             - RM   61.00
Advanced Joint Health Tablet - RM 124.00
                                                RM 185.00


Jika anda ada baget lebih bolehlah di tambah dengan Omega.Di mana ia dapat mengawal sakit dan inflamasi serta dapat menangani kekakuan.

Harga Omega

Omega - RM136.00


Anda ingin membeli set sakit sendi sendiri,boleh klik Nak Order Sendiri dan kalau nak tambah Omega boleh klik Nak Tambah Omega di sini tanpa was-was.





Untuk konsultasi PERCUMA , hubungi saya sekarang. Pasti puas hati! 


♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1119942 ] 
♥ Contact Number : 018-9157360
♥ SMS/WhatsApp : 018-9157360
 Emel : asiah.samad76@gmail.com
 FB : cahayaasiah samad














No comments:

Post a Comment