Friday, 29 June 2018

Lampu Garam Wangi

🔥BIODATA SAYA 🔥

Nama : Lampu Garam Mewangi
Bentuk : biasa .
Berat : 5kg ,
Detail : Bau dia wangi , tapiiii dengan lampu garam keluaran aura rezeki je tau .
Harga : rm55.00 sebijik.
Postage : rm20 .

Yang dekat tu ambo pass pada agent - agent berdekatan korang je* . Senang COD .

🌸TAPI Area Kelantan Ambo SEORANG je agent.
So nak jadi agent Team Aura Rezeki boleh whatsapp deh.

www.wasap.my/60172317699

* Tak semua agent di Team Aura Cantiq ada stock Lampu garam . So korang la tu yang terPILIH nak jadi agent di kawasan korang .✌🏻️

#TeamAuraCantiq
#AuraRezeki
#AgentKlateWanted

Lampu Garam Bukit Himalaya Aura Rezeki

FAKTA LAMPU GARAM BUKIT

1.Membantu mempercepatkan tahap pemulihan pesakit asma, stroke

2. Menstabilkan dan mempertingkatkan kualiti udara

3. Membantu mengurangkan sebahagian besar bakteria dalam udara

4. Ion Negatif di kenali sebagai “Vitamin Udara”

5. Membersihkan udara dari debu debunga

6. Menghilangkan bau yang kurang enak dan asap

7. Mengurangkan tekanan serta keletihan kronik.

8. Menghilangkan pening dan migraine, resdung,demam panas, batuk dan selsema
9. Ketenangan di dalam kawasan rumah, pejabat

10. Menghilangkan bau busuk dan kurang menyenangkan dengan cepat.

11. Menjadikan tidur anda lebih lena serta segar apabila bangun dari tidur

12. Mengurangkan gangguan nyamuk dan serangga kecil

13. Fikiran menjadi lebih fokus terutama bila melakukan ulangkaji (anak-anak)

14. Membebaskan segala ancaman radiasi radioaktif yang dikeluarkan oleh peralatan letrik.

15. Jarang mengidapi demam, batuk dan selesema

www.wasap.my/60172317699

#VastEmpire
#1rumah1lampu
#Kempen100Rumah
#TeamAuraCantiq

Monday, 12 February 2018

Mandi Garam Aura Rezeki sales mencanak

Mandi Garam Aura Rezeki sales mencanak!

Opppss jangan salah faham, kita sama2 bagi elmu naaaa dan kita belajar hari ini

Setiap kita ada Aura, Aura tu adalah gelombang atau magnet, Aura tu ada negetif dan positif

Magnet ni sifatnya apa?

"Menarik" @ "tarikan" benda kepada kita, kalau negetif akan tarik negetif, positif akan tarik positif

Korang nak yang mana?

Aura Rezeki jenama yang mengeluarkan GARAM, garam mengikut kajian boleh membantu memperbaiki Aura Diri, detox Aura negetif kepada yang positif

Satu lagi salah 1 sifat garam sama seperti air, ia merakam, bila kita mandi dan bercakap atau niat yang baik2 garam merakam apa yang kita cakapkan

Ok mari kita kaji sama2 supaya kita faham dan tidak berfikiran negetif atau senang nak faham "SYIRIK"

Khasiatnya garam, banyak info2 tentang garam yang boleh kita dapat melalui buku dan media sosial, kena rajin google dan membaca, kalau tak rajin, tak pandai dan nanti timbul pulak PERASANGKA bukan2

Saya rasa korang memang patut cuba, banyak sangat negetif tu yang perlu dibersihkan

SANGKA YANG BAIK BAIK KERANA ALLAH MENGIKUT SANGKAAN HAMBANYA

Selamat mencuba, tak mintak percaya tapi buat je

www.wasap.my/60172317699

#jmmiswan
#aurarezekimalaysia
#jiwaiauramu
#bulancinta
#romantika

Stres Yang Terlampau

Dah lama tak tengok tv, malam ni sempatlah tengok Buletin Utama Tv3

Allahuakbar! nape banyak sangat kes bapak bunuh anak, suami bunuh Isteri, bapak dera anak, ibu dera anak, ada pulak anak ni belasah mak pun ada 😭

Tu yang kadang-kadang rela tak tengok TV dan baca paper

JM ni orangnya sangat2 sensetif perkara macam ni, sedangkan kucing pun kita sayang lagilah anak

Punca tak lain adalah tekanan hidup! Stres yang terlampau hingga terlupa siapa kita, siapa yang maha menjadikan kita

Siapa Tuhan kita!
Ya Tuhan ampuni aku juga mereka, bimbing aku juga bimbing mereka ke jalan Mu yang benar

Moga Allah beri kekuatan serta semangat! untuk JM jadi perantaraan kepada mereka yang bermasalah

Bantu aku Ya Tuhan!

www.wasap.my/60172317699

#jmmiswan
#aurarezekimalaysia
#jiwaiauramu
#bulancinta
#romantika

Monday, 22 January 2018

ZIKIR UTK PELBAGAI PENYAKIT

ASSALAMUALAIKUM....Jomm zikir

*ZIKIR UTK PELBAGAI PENYAKIT*

1. *DARAH TINGGI*
"Allahumma *Ya Salaam Ya Fattah Ya Khoofidh*
sembuhkan penyakit darah tinggi kami dan turunkan sukatan darah tinggi kami.
*Ya Salaam Ya Mukmin*
tenangkan jiwa kami agar tenang fikiran dan emosi kami dan sentiasa mengingatkan kami kpdMu agar jiwa kami mrasa tenang"

2. *KENCING MANIS*
"Allahumma *Ya Salaam Ya Fattah Ya Khoofidh*
sembuhkan kencing manis kami dan turunkan sukatan gula dlm darah kami.

*Ya Salaam*
tenangkan jiwa kami agar tenang fikiran dan emosi kami dan sentiasa mengingatkan kami kpdMu agar jiwa kami mrasa tenang"

3. *KOLESTROL*
"Allahumma *Ya Salaam Ya Fattah Ya Khoofidh*
sembuhkan penyakit kami dan turunkan sukatan kolestrol dlm darah kami.

*Ya Salaam Ya Mukmin*
tenangkan jiwa kami agar tenang fikiran dan emosi kami dan sentiasa  mengingatkan kami kpdMu agar jiwa kami merasa tenang"

4. *GASTRIK*
"Allahumma *Ya Salaam Ya Fattah Ya Bathin*
sembuhkan penyakit gastrik kami dan hilangkan toksid dlm tubuh kami.

*Ya Salaam Ya Mukmin*
tenangkan jiwa kami agar tenang fikiran dan emosi kami dan sentiasa mengingatkan kami kpdMu agar jiwa kami merasa tenang"

5. *GOUT*
"Allahumma *Ya Saalam Ya Fattah Ya Muqsith*
sembuhkan penyakit gout kami ini dan seimbangkan protein dan sihatkan sel2 darah dlm tubuh kami.

*Ya Salaam*
tenangkan jiwa kami agar tenang fikiran dan emosi kami dan sentiasa mengingatkan kami kpdMu agar jiwa kami merasa tenang"

6. *PENYAKIT THYROID*
"Allahumma *Ya Salaam Ya Fattah*
ssungguhnya penyembuhan itu adalah milikMu secara mutlak.

Kami hamba yg dhaif merintih kpdMu *Ya Sami' Ya Mujib* yg Maha Mdengar lagi Maha Mengabulkan agar Engkau sembuhkan sakit tyroid ini.

Kami yaqin Engkaulah mentakdirkan sakit ini *Ya Qodir Ya Muktadir* yg Maha Berkehendak lg Menentukan Takdir kerana Engkau ingin memasukkan kami ke syurgaMu. Kami redha atas setiap takdirMu.

*Ya Aziz Ya Qowiy Ya Matin*
kurniakan kami dan keluarganya hati yg kuat utk mengharungi ujianMu ini.

*Ya Sobur*
kurniakan kamk kesabaranMu.
Allahumma *Ya Salaam Ya Fattah*
kami mohon penyembuhan bg penyakit tyroid ini.

*Ya Quddus Ya Jalil*
bersihkan toksin2 yg ada dlm tubuhnya.
*Ya Mumit*
matikan kuman2 yg menjangkiti jasadnya.
*Ya Mu'id Ya Salaam*
kembalikan fungsi organ2 dlm tubuh kami yg telah rosak.

Sesungguhnya Engkaulah *Ya Malik* yg memiliki semua organ dan sistem tubuh kami.

*Ya Waaliy Ya Wakil Ya Baari'*
Engkau mampu menyembuhkan dan mengembalikan kesihatan kami kerana Engkau yg Maha Mengurus, Mentadbir dan Mengatur seluruh sistem tubuh kami.

Dengan kekuasaan *KUN FAYAKUN* Mu, Engkau hanya berkata jadi maka jadilah, Engkau hanya berkata sembuh, maka sembuhlah..

7. *STROK*

"Allahumma *Ya Rahman Ya Rahim*
kasihani kami Ya Allah, sesungguhnya sakit ini dtg dariMu sebagai takdirMu *Ya Qodir Ya Muktadir* buat kami agar kami ingat kpdMu dan menyebut2 namaMu. Kami redha atas takdirMu ini.

*Ya Salaam Ya Fattah*
hanya Engkau yg dpt menyembuhkan sakit ini.
*Ya Malik Ya Malikulmulk*
anggota tubuh ini milikMu, Engkau pinjamkan kpd kami seketika anggota tubuh untuk kami beribadat kpdMu.

*Ya Salaam Ya Mu'id*
kembalikanlah kesihatan buat kami utk kami terus beribadah kpdMu.

8. *SAKIT BELAKANG*
"Ya Allah *Ya Qodir Ya Muqtadir*
kami redha atas ujianMu ini.
Kami insaf, sekiranya Engkau *Ya Rahman Ya Rahim Ya Waduud* kasih kpd hambaMu, Engkau akan tarik hambaMu dekat kpdMu *Ya Roqib Ya Qoreeb*dgn peristiwa sakit dan pelbg ujian"

"Allahumma *Ya Aziz Ya Qowiy Ya Matin*
kurniakan kami jiwa dan jasad yg perkasa, kuat dan teguh utk beribadah dan berbakti.

*Ya Salaam*
sejahterakan roh dan jasad kami utk kami terus beribadah dan berbakti"

*Ya Waaliy Ya Wakil Ya Baari'*
Engkaulah yg mengurus, mentadbir dan mengatur sistem uratsaraf dan tulang kami, letakkan tulang dan urat saraf kami kembali kpd tempat asalnya *Ya Mu'id*.

*Ya Baathin*
hilangkan persangkaan buruk dlm otak kami, padamkan perkataan sakit dlm otak kami kerana Engkau tidak pernah menyakiti kami tetapi Engkau sedang menyuci roh kami agar roh ini sentiasa suci utk mengadapMu"

9. *BUANG ANGIN DLM BADAN*
"Allahumma *Ya Salaam Ya Fattah*
bukakanlah jln bg angin keluar dari badan kami.

Sekiranya ia berpunca dari toksid, bersihkan toksid dlm tubuh kami *Ya Quddus Ya Jalil*.

Sekiranya ia disebabkan olh urat2 yg bersimpul, *Ya Fattah* Engkau bukakanlah simpulan itu.

Sekiranya ia berpunca dari kegagalan fungsi organ2 dlm tubuh kami *Ya Salaam* Engkau sembuhkanlah kerosakan organ2 itu.
*Ya Mubdi' Ya Mu'id*
kembalikan ia seperti asal"

10. *PYAKIT ANGIN PASANG*
"Allahu Robbi *Ya Rahman Ya Rahim Ya Sami'*
Sesungguhnya Engkau Maha Pengasih dan Penyayang kpd kami hamba2Mu sejak kami dalam rahim ibu kami sehinggalah ke saat ini. Dengarilah doa dan rintihan kami ini.

Allahumma *Ya Fattah Ya Salaam* bukakanlah jalan penyembuhan bg penyakit angin pasang anak kami ....... seluas langitMu *Ya Wasi'*.

*Ya Khofidh* turunkanlah bengkak pada telur ....... anak kami,
*Ya Mu'id* kembalikanlah ia kepada keadaan asal dan
kekalkanlah ia *Ya Baaqi'* sebagaimana ciptaanMu yg azali.

Sesungguhnya semua itu mudah bagiMu semudah Engkau berfirman *KUN FAYAKUN*"

10. *UTK LAIN2 PENYAKIT*
"Allahumma *Ya Baari' Ya Hamid*
basahilah lidah kami utk sentiasa Memuji2Mu *Ya Hamid*"🌹

Ikhtiar dengan garam mandian Aura rezeki

Asalnya suruh amal garam mandian Aura Rezeki tak nak, mengarutlah, syiriklah dan bila Allah bagi ujian 2 bulan tak boleh tidur

Ikhtiar dengan garam mandian Aura rezeki, isteri curi2 dengar dan suami niat mohon Allah bagi kesembuhan sedia kala, tidur dengan nyenyak

Syukur Allah maha memdengar, sekarang tidur nyenyak seperti sediakala


www.wasap.my/60172317699

#jmmiswan
#aurarezekimalaysia
#jiwaiauramu

Khasiat Siraman 7 Purnama

💠Khasiat Siraman 7 Purnama

🦋Membangkit Ghairah Jiwa
🦋Bantu menaikkan seri wajah & tubuh
🦋Menghilangkan sel kulit mati
🦋Menghalus & melembabkan kulit
🦋Proses pemutihan semulajadi
🦋Menampal kebocoran & perbaiki Aura Diri
🦋Memberi kesegaran & keharuman tubuh yang berpanjangan

www.wasap.my/60172317699

#teamauracantiq
#aurarezeki
#jiwaiauramu