Sunday 20 April 2014

Tentang Saya

Assalamualaikum......


Saya Nor Asiah (ID 1119942 ) adalah pengedar sah Shaklee, ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi singgah di blog saya yang tak seberapa ini.
Saya mengalu-alukan kedatangan saudara n saudari sekalian dengan selebar-lebar senyuman.

Saya jatuh cinta dengan Shaklee sejak pertama kali saya mengunakannya......
SHAKLEE ni bukan sahaja untuk kecantikan kulit,tetapi lengkap dengan semua set,antaranya :


  • SET KECANTIKAN KULIT
  • SET BERPANTANG
  • SET KESUBURAN
  • SET KURUS  
  • SET MENGANDUNG
  • KESIHATAN SEKELUARGA
  • SET RESDUNG
  • SET NAIKKAN BERAT BADAN
  • SET UNTUK RABUN
  • SET UNTUK KECERGASAN MINDA
  • SET UNTUK BULAN RAMADAN
  • SET UNTUK KEGUGURAN RAMBUT


Memang tidak salah lagi & dengan harga yang mampu dimiliki dapat menjamin kesihatan yang berpanjangan.
Malah ianya dapat memberi perubahan yang luar jangkaan kita.
SHAKLEE adalah natural  supplement yang selamat secara semulajadi & yang penting ianya HALAL.
Terbukti berkesan selama lebih 50 tahun.

Tentang Saya

Nama : Nor Asiah Binti Samad
Shaklee ID : 1119942
Status : Berkahwin
Anak : 2 (Sepasang)
Bekerja : Di sebuah syarikat outomobile bertempat di KL
Jabatan : Finance Dept.
Jawatan : Senior Executive
Services : 19 tahun
No Tel : 018-9157360
email : kriee_tkr10@yahoo.com
search email : sakri kriee

Buat masa ini,ini sahaja tentang diri saya.
Terima Kasih.
Wasalam...


I



No comments:

Post a Comment